دانشکده پرستاری و مامائی، دانشگاه علوم پزشکی اراک، اراک، ایران. 
                    
                    
                    چکیده:       (2374 مشاهده)
                    
                    
                    فرآیند آموزش به دلیل برد وسیع بانک اطلاعاتی کامپیوتر در بسیاری از رشته ها تقویت یافته و کامپیوترها به عنوان یک منبع یاددهی و یادگیری در همه سطوح آموزش برای مقاصد آموزشی کاربردهایی یافته اند. همزمان بقا گسترش کاربرد کامپیوتر در حطیه آموزش و پرورش ، آموزش با کامپیوتر در علوم پزشکی نیز توسعه یافت. از آنجا که کامپیوترهای آموزشی بر اساس نظریه های اسکینر شکل گرفته اند و تمام اصول شرطی شدن فعال در آنها به کار گرفته می شود ، تجربیات نمایانگر تاثیر انکارناپذیر آنها در تسهیل امر فراگیری می باشد.
                     
                    
                    
                     
                    
                    
                    
                    نوع مطالعه:  
مقاله مروری |
                    موضوع مقاله: 
                    
علوم پایه  پذیرش: 1376/4/1